Karty do badania umiejętności uczniów
po pierwszym etapie kształcenia
Powrót |
Zaproponowane przeze mnie dwie Karty do badania umiejętności uczniów po pierwszym etapie kształcenia opracowane zostały na podstawie Dz. Urz. MEN nr 14 poz. 129 z dnia 15 lutego 1999r. Mimo iż na pierwszy rzut oka są bardzo do siebie podobne, jednak w swej treści zawierają pewne różnice. Zestaw pierwszy jest o podwyższonym, ale ujednoliconym stopniu trudności. Zestaw drugi cechuje mniejsza ilość zadań i niższy stopień trudności. Każda z przedstawionych propozycji zawiera:
Tabele te, ułatwią sporządzenie sprawozdania dotyczącego mierzenia jakości pracy szkoły lub klasy. Niezbędne jednak do wykonania każdego zestawu są kredki - mam na myśli obrazki, które wymagają pokolorowania - wynika to z polecenia, oraz te, które pozostawiłam specjalnie w konturach. Myślę, że każdy uczeń oprócz pisania czy uzupełniania chętnie, na zakończenie pracy coś samodzielnie pokoloruje. |
|
Karta
badania osiągnięć ucznia (wersja łatwiejsza) Karta
badania osiągnięć ucznia (wersja trudniejsza) |
||