|
- rynek jako główny punkt miasta
- ratusz jako dawna siedziba władz miejskich
- zmienne koleje losu budynku i jego kolejne przebudowy
- instytucje znajdujące się w budynku ratusza
- układ kamienic i uliczek otaczających Rynek
|
|
P |
- pojęcia: rynek, ratusz, rajca, radny, kamienica, starówka
- pamiętanie XIII i XIV wiecznych początków ratusza
- pamiętanie dziejów budynku i jego roli
- poznanie instytucji obecnie mieszczących się w ratuszu(Pałac
Ślubów, sala wystawowa, sala koncertowa
- rozumienie zmiany funkcji ratusza w czasach obecnych
|
K |
- umiejętność wskazania zmian w wyglądzie budynku przy
pomocy reprodukcji obrazów i fotografii
- umiejętność wskazania historycznych granic Starego Miasta
- umiejętność nazwania ulic wychodzących z rynku i połączenia
ich ze specjalnościami rzemieślniczymi (Bednarska, Krupnicza)
- wskazanie ulic na planie miasta
|
W |
- rozwijanie zainteresowań historią miasta
|
|
M |
- pogadanka na temat dziejów ratusza
|
S |
|
|
|