|
- dzieje budynku dzisiejszego Teatru Muzycznego
- utworzenie Operetki Śląskiej po I-szej wojnie
- sławni artyści
- najlepsze przedstawienie
- wyposażenie Operetki
- współczesna rola Teatru Muzycznego
- recenzja spektaklu (jak napisać)
|
|
P |
- pojęcia: Operetka, teatr, garderoba, scena, kulisy,
orkiestra, aktor operetkowy
- poznanie dziejów budynku
- poznanie zasad działania Teatru Muzycznego
|
K |
- umiejętność samodzielnej recenzji przedstawienia
- umiejętność odróżnienia reperuaru stałego od występów
gościnnych
- umiejętność wskazania na planie miasta budynku Teatru
Muzycznego
|
W |
- uświadomienie roli rozrywki w życiu człowieka
- kształtowanie poglądu o zasadności uczestnictwa w życiu
kulturalnym miasta
|
|
M |
- wycieczka do TM
- pogadanka o teatrze osoby tam pracującej
|
S |
- dekoracje
- rekwizyty
- plan miasta
|
|
|
Praca domowa:
W ciągu najbliższego miesiąca uczniowie odwiedzą TM i napiszą
recenzję ze spektaklu |
|