|
- podział na grupy
- tłumaczenie sposobu przeprowadzania wywiadu
- cel wywiadu
- ustalenie propozycji pytań
- opracowanie gazetek
- wystawa prac dzieci
|
|
P |
- pojęcia: wywiad, gazetka jedniodniówka, rzemieślnik,
prezes
- poznanie mieszkańców osiedla i pracowników z nim związanych
- poznanie nowych zawodów
- poznanie wkładu w/w ludzi w życie osiedla
|
K |
- umiejętność przeprowadzenia wywiadu
- umiejętność pracy w grupach
- umiejętność analizy i syntezy zebr. materiału
- umiejętność wspólnego redagowania gazetki
|
W |
- kształtowanie samodzielności w kontaktach z ludźmi
- uświadomienie przydatności niektórych funkcji i zawodów
|
|
M |
- praca w grupach przy przeprowadzaniu i opracowaniu wywiadu
|
S |
- zestaw pytań i problemów do wykorzystania w wywiadach
- magnetofon
- przybory pisarskie i plastyczne
|
|
|
Praca domowa:
Do zadania dwa tygodnie przed lekcją.
Uczniowie dzielą się na grupy 4 os. zbierają wywiady z:
- dyr. szkoły
- pielęgniarką
- prezesem sp. mieszkaniowej
- ekspedientką
- rzemieślnikiem
- dowolnie wybranym mieszkańcem
|
|