|
- wspólne opracowanie ankiety dotyczącej rodziny
- wytłumaczenie pojęcia drzewo genealogiczne
- omawianie najstarszych fotografii przyniesionych przez
uczniów
- opowiedzenie historii związanej z fotografiami
- wskazanie na mapie Polski regionów skąd pochodzą rodziny
uczniów
|
|
P |
- pojęcia: przodek, protoplasta, genealogia, drzewo geneal.
- pamiętanie faktów z dziejów rodziny
- pamiętanie imion i nazwisk przodków
- rozumienie pojęcia: rodzina, krewni
|
K |
- umiejętność prześledzenia losów rodziny na bazie zmian
miejsca pobytu
- umiejętność wykorzystania przekazów rodzinnych i dokumentów
zachowanych w domowym archiwum
- umiejętność wykorzystania ankiet przy wykonywaniu drzew
genealogicznych
|
W |
- kształtowanie poczucia więzi rodzinnych
- kształtowanie nawyku gromadzenia
- rodzinnych pamiątek
|
|
M |
- analiza ankiet
- praca indywidualna nad drzewami genealogicznymi (technika
dowolna)
|
S |
- przykładowe drzewo geneal.
- fotografie
- mapa Polski
|
|
|