Noc Desperatów   29/11/2005 @ 13:17

XXIII Noc Desperatów już w ten weekend! XXIII NOC DESPERATÓW

„WÓLKA PARK - WIELKIE OTWARCIE”

Druhny i Druhowie, Drużynowi Szczepu 99 WDHiGZ!

Serdecznie zapraszamy Wasze Drużyny do udziału w XXIII Nocy Desperatów. Proponujemy odświeżoną formułę, której motywem przewodnim będzie wspólna kreacja Centrum Handlowego „Wólka Park” w Wólce Radzymińskiej.
Z pełną świadomością rezygnujemy z części tradycyjnych elementów „Nocy” i rywalizacji pomiędzy drużynami na rzecz integracji harcerzy i zuchów oraz współzawodnictwa młodszej i starszej kadry w pomysłach na maksymalne uatrakcyjnienie zabawy.

Organizatorzy – „Łowcy przygód”



Podczas imprezy:

1) Każdy chętny harcerz starszy, wędrownik i instruktor, samotnie lub w większej grupie, stosownie do podjętego zadania, może zostać animatorem jednej z wielu atrakcji Wólka Parku, takich jak: hipermarket, kino, klub fitness, punkt opieki nad dziećmi, kiosk, restauracja, kawiarnia i wiele innych, starając się zarobić jak największą kwotę despeuro i uzyskać możliwie najlepszy wynik w badaniach konsumenckich.
2) Zuchy i harcerze młodsi, a także harcerze starsi i wędrownicy, którzy nie skorzystają z możliwości opisanej w pkt. 1, przeistoczą się podczas zabawy w członków czteroosobowych rodzinek (tatusiów, mamusie lub dzieci), rywalizujących w wielkiej grze pod nazwą „Łap promocję!”.
3) Każda drużyna wystawi 60 kanapek (tartinek) na krakersach w konkursie na najpiękniejszą tacę z kanapkami przeznaczonymi do zjedzenia podczas Wielkiego Otwarcia.
4) Każda drużyna wystąpi w konkursie estradowym Wielkiego Otwarcia, z samodzielnie wybranym przebojem, w którym liczyć się będzie poziom produkowanego hałasu, elementy choreografii i na końcu to, co w piosenkach najważniejsze, czyli jakość wykonania.
5) Po takim współczesnym show w drugiej części imprezy proponujemy kominek w klasycznym harcerskim stylu, przy gawędzie i piosence.




Ramowy przebieg imprezy:

sobota, 3 grudnia 2005 r.

11.00 – 16.00 – prace przygotowawcze organizatorów – stworzenie podstawowej scenografii i infrastruktury Wólka Parku.
14.45 – zbiórka uczestników imprezy pod SP 24 STO
15.00 – 16.00 – przejazd uczestników do Wólki Radzymińskiej
16.00 – czas dla drużyn:
a) przygotowanie tartinek na Wielkie Otwarcie,
b) przygotowanie stoisk,
c) ćwiczenie występu estradowego.

17.00 – odprawa rodzin przed rozpoczęciem zabawy, dystrybucja pieniędzy
17.30 – rozpoczęcie zabawy
19.45 – koniec zabawy, czas dla jury, w tym czasie doroczne zawody w zbijaka (w koszulkach szczepowych)
20.30 – Wielkie Otwarcie – występy estradowe
21.00 – Wielkie Otwarcie – biesiada kanapkowa – rozstrzygnięcie konkursów i rywalizacji
21.45 – zakończenie Wielkiego Otwarcia – sprzątanie, przygotowanie miejsc do spania
22.15 – Apel Szczepu
22.30 – Wólka Park by Night – kominek z piosenką i gawędą.

niedziela, 4 grudnia 2005 r.

9.00 – odjazd pierwszej grupy uczestników
10.30 – odjazd drugiej grupy uczestników.




Informacje dla uczestników:

Czas trwania imprezy:

3 grudnia 2005,
zbiórka wyjazdowa pod SP nr 24 STO o godz. 14.45, odjazd o 15.00.

4 grudnia 2005,
• powrót pod SP nr 24 STO o godzinie 10.00 (pierwszy rzut – zuchy, harcerze z kl. 4),
• powrót pod SP nr 24 STO o godzinie 11.30 (drugi rzut – pozostali).

Koszt imprezy:

30 złotych od osoby, w tej cenie transport, pamiątkowa plakietka, udział w zajęciach, jednodaniowy ciepły posiłek, kolacja z tartinek, herbata.
Ponadto – warunkiem udziału jest opłacenie składek za IV kwartał 2005 r. – składkę (harcerze 20 zł.) można będzie zapłacić na miejscu.

Co trzeba ze sobą zabrać?

śpiwór, mundur, koszulkę szczepową (do nabycia w sklepiku szkolnym), coś do jedzenia dla mających większe zapotrzebowanie na kalorie
Ponadto – materiały lub produkty wynikające z przyjętego przez drużynę planu przygotowań do imprezy.




Wskazówki dla drużynowych i twórców atrakcji:

1) Każda drużyna musi przygotować co najmniej jedną atrakcję Wólka Parku. Może zrobić ich więcej – to zależy od liczby gotowych do działania harcerzy starszych, wędrowników i instruktorów. Adresatami atrakcji są generalnie harcerze młodsi i zuchy, pogrupowani w czteroosobowe „rodzinki” – oferta musi być dla nich zrozumiała i możliwa do wykorzystania.
Oto wstępna lista możliwych atrakcji, której absolutnie nie należy uważać za zamkniętą – mile widziane są wszystkie pomysły, które spełnią warunki opisane w punkcie 2.
- Restauracja
- Supermarket
- Kiosk
- Klub Fitness
- Fryzjer – kosmetyczka
- Salon zabaw dla dzieci
- Kino
- Kręgielnia
- Kącik ekologiczny
- Biuro Podróży Rudawka Tours
- Telefonia komórkowa
- Punkt FOTO
- Salon samochodowy
- Lotto
- Loteria fantowa
2) Każda atrakcja musi spełniać następujące parametry:
a) Oferować usługę podstawową (film, zakup, grę itp.), przeznaczoną dla całej „rodziny”. Cena tej usługi wynosi 10 despeuro, poza momentami promocji, kiedy obowiązuje zniżka. Promocje ogłasza dyrekcja Wólka Parku podczas imprezy w dowolnej, ustalonej przez siebie kolejności. Każdy punkt oferuje promocję tylko raz w czasie gry (charakter promocji, dokładny czas trwania itp. ustalane jest przez Punkt Obsługi Klienta z organizatorami atrakcji).
b) Charakter usługi podstawowej musi być taki, by w ciągu 2 godzin możliwe było obsłużenie wszystkich rodzin, których może być około 15.
c) Organizator atrakcji ustala organizację pracy, zbliżoną do tego, co dzieje się w życiu. Na przykład, w kinie oferujemy seanse, stolik w restauracji należy zamówić na określoną godzinę, podobnie miejsce na torze do kręgli. Niektóre punkty, typu sklep, działają na okrągło. Zadaniem „rodzinek” będzie odwiedzenie podczas zabawy jak największej liczby atrakcji, za jak najniższą cenę (polowanie na promocje). Odwiedzając atrakcję rodzinka musi dostosować się do jej charakteru, np. po wejściu na seans pozostać na nim do końca, w restauracji zjeść zamówiony posiłek, odebrać dzieci z punktu opieki o ściśle określonej godzinie itp.
d) Każdy punkt może oferować atrakcje dodatkowe, osiągalne za dodatkową opłatą. Nie może być ich dużo, bo uczestnicy gry nie będą mieli zbyt dużo pieniędzy na ten cel. Skorzystanie z możliwie dużej liczby atrakcji dodatkowych na różnych punktach będzie drugim zadaniem „rodzinek”.

3) Każda drużyna bierze udział w dwóch konkursach niezależnych od zabawy „rodzinkowej”: występie estradowym i konkursie kanapkowym. W występie estradowym bierze udział cała reprezentacja drużyny, choć nie cała musi śpiewać (może tworzyć chórek, tło taneczne itp.). Występ musi trwać co najmniej 60 sekund. Repertuar dowolny. Liczy się nie tylko jakość wokalna, ale choreografia i ogólna prezencja.
Konkurs kanapkowy obejmuje przygotowanie tac (lub tac) zawierających co najmniej 60 tartinek na bazie krakersów. Po ocenie tartinki zjadają ich autorzy.


Koncepcja imprezy jest dość złożona. Wszelkie pytania proszę kierować do niżej podpisanego. Szczególnie ważna jest dla mnie informacja o planowanych atrakcjach.

Jarosław Pytlak

502-355-590
 «
Galeria 99 WDH do kupienia za jedyne 7 zł.