Powrót |
- PRACA NAD SOBĄ:
- Zastanowię się nad jedną cechą, którą mogę poprawić-
rozmawiam o tym, co mnie dręczy, staram się od razu załatwiać
powstałe konflikty.
- Zastanowię się nad osobą/ osobami, które stanowią
dla mnie autorytet. Porozmawiam o nich z Komisją.
- WIEDZA:
- Wybiorę i przeczytam książki, które mogą być pomocne przy pracy
z dziećmi i spróbuję wykorzystać zdobyte w nich wiadomości.
- "Listy do młodego nauczyciela"
cykl 1 i 2 - Maria Grzegorzewska
- "Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały,
jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły" - Adele Faber,
Elaine Mazlish
- MISTRZOSTWO HARCERSKIE:
- Przez okres próby zdobędę sprawność: Mistrzyni
igły (***)
- Uszyła samodzielnie strój dla lalki pobierając
wcześniej miarę i przygotowała wykrój.
- Zaprojektowała i uszyła element dekoracyjny
do domu lub harcówki.
- Naprawiła lub przerobiła starą cześć odzieży.
- WĘDRÓWKA:
- Jako, że nie znam w pełni granic swoich możliwości (wytrzymałości)
wezmę udział w obozie wędrownym (3 dniowym).
- SŁUŻBA:
- Opiekuję się domem podczas pobytu rodziców w pracy i staram
się, aby po przyjściu z pracy mogli wypocząć; podaję im ugotowany
obiad, sprzątam, zajmuję się psem - karmię, wychodzę na spacery i
dbam, aby w domu były zawsze zrobione zakupy i niczego nie brakowało.
- Przejdę pomyślnie próbę końcową.
|
|